صفحۂ اول    ہمارے بارے میں    رپورٹر اکاونٹ    ہمارا رابطہ
جمعہ 14 جون 2024 

عالمی فنکار چین کے "چینی مٹی کے برتن کی راجدھانی" Jingdezhen میں خوابوں کا تعاقب کرتے ہیں

اکثریت ڈیسک | اتوار 21 جنوری 2024 

جیسے ہی رات ڈھل رہی تھی، مشرقی چین کے جیانگسی صوبے کے جینگ ڈیزن میں واقع ایک ثقافتی اور تخلیقی بلاک Taoxichuan Ceramic Art Avenue لوگوں کے مسلسل رش سے گونج اٹھا۔ زائرین نازک سیرامک ​​دستکاری کے شاندار مجموعہ سے مسحور ہوئے۔

وو اینران، ایک نوجوان ڈیزائنر، اس منظر کے لیے کوئی اجنبی نہیں ہے۔ ایک دہائی قبل، اس نے Jingdezhen میں اپنا کاروبار شروع کیا اور اس علاقے میں اس کا ایک اسٹال تھا۔ آج، وو اپنے اسٹوڈیو کا مالک ہے، اور اس کے سیرامک ​​کے کاموں نے اندرون اور بیرون ملک بڑے پیمانے پر مقبولیت حاصل کی ہے۔

Jingdezhen، جو چین کے "چینی مٹی کے برتن کے دارالحکومت" کے طور پر جانا جاتا ہے، وو جیسے نوجوان کاروباریوں کے لیے ایک مقناطیس بن گیا ہے۔

حالیہ برسوں میں، دنیا بھر سے 60,000 سے زیادہ لوگ اس شہر میں آباد ہوئے ہیں، جن میں 5,000 سے زیادہ غیر ملکی بھی شامل ہیں۔ چینی مٹی کے برتن کی رغبت سے کھینچے ہوئے، ان لوگوں کو Jingdezhen میں تعلق اور تکمیل کا احساس ملا ہے، جہاں ان کے خواب پورے ہوتے ہیں۔

سیرامکس چین کا ثقافتی خزانہ ہے، جو بین الاقوامی ثقافتی تبادلے کی ملک کی تاریخ میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ Jingdezhen مٹی کے برتنوں کی 2,000 سال سے زیادہ کی تاریخ، 1,000 سال سے زیادہ سرکاری بھٹے کی تاریخ اور 600 سال سے زیادہ شاہی بھٹے کی تاریخ کا حامل ہے۔

1,000 سے زیادہ سالوں سے، Jingdezhen سیرامکس نے میری ٹائم سلک روڈ کے ساتھ ساتھ دنیا کا سفر کیا ہے۔ آج، اس کی بھرپور سیرامک ​​ثقافت ترقی کی منازل طے کر رہی ہے، کیونکہ مختلف تہذیبیں Jingdezhen میں آپس میں مل جاتی ہیں۔

ڈیموکریٹک ریپبلک آف کانگو سے تعلق رکھنے والے اسٹین نے کہا کہ "سیرامکس کے ساتھ کام کرنے والا کوئی بھی شخص Jingdezhen آنا چاہے گا۔"

چینی مٹی کے برتن مینوفیکچرنگ میں استعمال ہونے والی اپنی اعلیٰ معیار کی مٹی کے لیے مشہور، Jingdezhen میں کاریگروں اور بھٹوں کی ایک بڑی تعداد جمع ہے، جو دنیا بھر سے فن سے محبت کرنے والوں کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہے جو یہاں سیکھنے، تخلیق کرنے اور خیالات کا تبادلہ کرنے آتے ہیں۔

شہر میں واقع Jingdezhen Ceramic University، چین کی واحد کثیر الشعبہ یونیورسٹی ہے جس کا نام سیرامک ​​کے نام پر رکھا گیا ہے۔

2013 میں، اسٹین روایتی سیرامک ​​تکنیک میں ماسٹر ڈگری حاصل کرنے کے لیے یونیورسٹی آیا۔ آج، وہ اپنے ملک کے ایک اسکول میں پڑھاتا ہے اور اکثر سیکھنے اور تبادلے کے لیے Jingdezhen جاتا ہے۔

"میں یہاں کے چینی مٹی کے برتن کی متنوع رینج اور Jingdezhen کے ثقافتی ماحول سے متاثر ہوں، جو میری تخلیقی صلاحیتوں کو جگاتا ہے،" اسٹین نے اظہار کیا۔

Jingdezhen Ceramic University نے 1950 کی دہائی سے 60 سے زیادہ ممالک اور خطوں سے 3,000 سے زیادہ بین الاقوامی طلباء کو راغب کیا ہے۔

2021 میں، جنوبی کوریا کے فنکار سونگ یون-جو نے پہلی بار Jingdezhen کا دورہ کیا اور یہاں سیرامک ​​ورکشاپس کی کثرت سے مسحور ہوئے۔ اس سے پہلے ایکریلک پینٹنگ پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے، سونگ نے اپنے فنی افق کو اس وقت وسعت دی جب ایک دوست نے مشورہ دیا کہ وہ Jingdezhen میں اپنے وقت کے دوران پینٹنگ کو سیرامکس کے ساتھ جوڑ سکتی ہے۔

روایتی سیرامک ​​ساخت اور جدید تجریدی پینٹنگز کا امتزاج واقعی دلکش ہے۔

"میں Jingdezhen سے نیلے اور سفید چینی مٹی کے برتن کو بالکل پسند کرتا ہوں اور مجھے لگتا ہے کہ یہ میری سمندری تھیم والی سیرامک ​​پینٹنگز کے لیے بالکل موزوں ہے!" گانا پرجوش انداز میں بولا۔

انہوں نے کہا، "یہاں، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کی تخلیقی صلاحیت کس قسم کی ہے، اسے قبول کیا جائے گا اور یہ حقیقت بن سکتی ہے۔"

اپنے چھوٹے سائز کے باوجود، Jingdezhen ایک عالمی مرکز کے طور پر کام کرتا ہے جو پوری دنیا کے لوگوں کو جوڑتا ہے۔

ایک امپیریل بھٹہ فیکٹری کی جگہ کے آگے، آرٹ گیلریاں، فنکاروں کے اسٹوڈیوز اور دیگر سہولیات موجود ہیں۔ سیلون، لیکچرز اور فورمز جیسے باقاعدہ پروگرام مختلف ممالک اور ثقافتی پس منظر کے نوجوانوں کو خیالات کے تبادلے اور اشتراک کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرتے ہیں۔

منگ اور چنگ خاندانوں (1368-1911) سے تعلق رکھنے والے بھٹوں کے مقام پر، ملکی اور غیر ملکی سیاح غیر محسوس ثقافتی ورثے کے وارثوں سے مٹی کے برتنوں کی تکنیک سیکھنے کے لیے روزانہ آتے تھے۔

Jingdezhen کے ایک بین الاقوامی سیرامک ​​آرٹ گاؤں میں، متنوع طرز کے فنکار تخلیقی صلاحیتوں اور الہام کو بھڑکاتے ہوئے پیداواری تکنیکوں کا تبادلہ کرنے کے لیے اکٹھے ہوتے ہیں۔

Jingdezhen نے 72 ممالک کے 180 سے زیادہ شہروں کے ساتھ دوستانہ تعلقات قائم کیے ہیں۔ مشہور Taoxichuan انٹرنیشنل آرٹ سینٹر 50 سے زائد ممالک کے فنکاروں کا مرکز بن گیا ہے، جو شہر کو بین الاقوامی تناظر اور متحرک تخلیقی ماحول سے متاثر کرتا ہے۔

یہ فنکار سیرامک ​​آرٹ کی اختراعی نشوونما اور سیرامک ​​کلچر کے وسیع فروغ کو آگے بڑھانے کے لیے اپنی فنکارانہ مہارتوں کا استعمال کرتے ہوئے، Jingdezhen کے بھرپور ورثے سے تحریک لیتے ہیں۔

Jingdezhen میں سیرامک ​​کی صنعت فروغ پا رہی ہے، جس سے 2022 میں 66 بلین یوآن (تقریباً $9.21 بلین) کی آمدنی ہو رہی ہے۔ مقامی حکومت نے شہر میں آباد ہونے کا انتخاب کرنے والے باصلاحیت افراد کی مدد کے لیے سازگار پالیسیاں نافذ کی ہیں۔ ان پالیسیوں کا مقصد سیرامک ​​کی صنعت کو محفوظ رکھنا اور ترقی دینا ہے، جس سے سیرامک ​​کے ہنر مند کاریگروں اور شائقین کی کمیونٹی کو پروان چڑھانا ہے۔

ہی ڈنگ نے کہا، "منگ ​​اور چنگ خاندانوں کے دوران Jingdezhen کی متعدد جماعتیں تھیں، اور یہ شہر ہمیشہ سے اپنی ترقی پذیر اور متنوع برادریوں کے لیے مشہور رہا ہے۔ اس کا جامع اور کھلا پن شہر کے ثقافتی کردار کی تشکیل کرتا ہے، جو بلاشبہ نوجوان نسل کے لیے پرکشش ہے،" He Ding نے کہا، سکول آف آرکیٹیکچر اینڈ اربن پلاننگ، بیجنگ یونیورسٹی آف سول انجینئرنگ اینڈ آرکیٹیکچر میں ایک ایسوسی ایٹ پروفیسر۔

اپنے مکمل سیرامک ​​پیداواری عمل، اچھی طرح سے قائم صنعتی انفراسٹرکچر، بھرپور ثقافتی ورثہ، اور مخصوص شہری مقامات کے ساتھ، Jingdezhen ثقافتی تبادلے اور تہذیبوں کے باہمی سیکھنے کے لیے کافی مواقع فراہم کرتا ہے، جو لوگوں کو اپنے خوابوں کی تعاقب کے لیے مزید مواقع فراہم کرتا ہے۔

مشرقی چین کے جیانگ شی صوبے کے جینگ ڈیزن میں ثقافتی اور تخلیقی بلاک میں لائیو سٹریمنگ سیشن کے دوران ایک خاتون چینی مٹی کے برتن کی مصنوعات کی نمائش کر رہی ہے۔

بذریعہ یی زی

ہمارے بارے میں جاننے کے لئے نیچے دئیے گئے لنکس پر کلک کیجئے۔

ہمارے بارے میں   |   ضابطہ اخلاق   |   اشتہارات   |   ہم سے رابطہ کیجئے
 
© 2020 All Rights of Publications are Reserved by Aksriyat.
Developed by: myk Production
تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں © 2020 اکثریت۔