صفحۂ اول    ہمارے بارے میں    رپورٹر اکاونٹ    ہمارا رابطہ
پیر 22 جولائی 2024 

’بیوہ بطخ‘ کے لیے نئے جیون ساتھی کا اشتہار کارآمد ثابت ہوا

disk news | جمعرات 16 مارچ 2023 

آئیووا: قبرستان کی اطراف اکیلی رہنے والی بطخ کی تنہائی دیکھ کر اس کی کچھ تصاویر اتار کر ایک نئے جیون ساتھی کی تلاش کا اشتہار دیا گیا جس کے بعد اب اسے نر بطخ مل گیا ہے۔

انڈیانا ڈیون نامی پارک میں 26 دسمبر 2022 کو منجمند مٹی کے پاس اس بطخ کو اپنے گھونسلے کے پاس تنہا دیکھا گیا تھا۔ انڈیانا فطری وسائل کے محکمے نے اس کی بعض تصاویر لیں اور اس کا اشتہار تیار کروایا۔

بلوسم نامی بطخ ریورسائڈ قبرستان کے اطراف میں رہتی ہے اور اس گھریلو بیوہ بطخ کے لیے ضرورتِ رشتہ کا اشتہار دیا گیا جو کارگرثابت ہوا۔ عملے کے مطابق اگست 2022 کو بلوسم کا جوڑا ’بڈ‘ ایک جانور کے حملے میں مارا گیا تھا۔ اس کےبعد وہ اداس اور گم سم رہنے لگی تھی۔

’میں جوان ہوں، پرجوش اور زندگی سے بھرپور ہوں، مجھے خوبصورت بھی قرار دیا گیا ہے۔ آؤ ریورسائیڈ قبرستان میں میرے ساتھ زندگی گزارو، جہاں دانہ، پانی اور تیرنے کو جھیل ہے اور دوست بھی بہت ہیں۔‘ ان جملوں اور تصاویر کے ساتھ ’بلوسم‘ کا اشتہار بنا کر فیس بک پر پوسٹ کیا گیا۔

ایک تصویر میں وہ قبر کے مرمریں کتبے میں اپنا عکس دیکھ رہی ہے اور گویا خود کو تنہا محسوس کررہی ہے۔ اشتہار کے تین روز بعد جنگلی حیات کے افسران نے اس کےلیے ایک نربطخ ڈھونڈ نکالا جسے وہ قبول کرچکی ہے۔ اب یہ جوڑا مسرور زندگی گزاررہا ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ اس کا نیا جیون ساتھی ’فرینکی‘ ایک تنہا نربطخ ہے جس کی مادہ مرچکی ہے۔

ہمارے بارے میں جاننے کے لئے نیچے دئیے گئے لنکس پر کلک کیجئے۔

ہمارے بارے میں   |   ضابطہ اخلاق   |   اشتہارات   |   ہم سے رابطہ کیجئے
 
© 2020 All Rights of Publications are Reserved by Aksriyat.
Developed by: myk Production
تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں © 2020 اکثریت۔