صفحۂ اول    ہمارے بارے میں    رپورٹر اکاونٹ    ہمارا رابطہ
ہفتہ 16 نومبر 2019 

اس موسم میں یہ مزیدار جوس پینا عادت بنالیں

اکثریت ڈیسک | اتوار 19 مئی 2019 

تربوز ایسا پھل ہے جو لگ بھگ ہر ایک کو ہی پسند ہوتا ہے اور اس میں کاربوہائیڈریٹس، وٹامنز (اے اور سی)، پوٹاشیم جیسے فائدہ اجزا موجود ہوتے ہیں جبکہ چربی اور کیلوریز نہ ہونے کے برابر ہوتی ہیں۔

یہ گرمیوں میں موسم کی شدت سے نجات دلانے کے لیے بہترین پھل مانا جاتا ہے مگر کیا آپ کو معلوم ہے کہ اس کا جوس بھی کتنا فائدہ مند ہوتا ہے؟

تربوز میں پانی کی مقدار 95 فیصد ہوتی ہے اور الیکٹرلائٹس کے ساتھ ساتھ فائبر کی موجودگی بھی اسے صحت کے لیے فائدہ مند بناتی ہے۔

عام طور پر یہ پھل اسی موسم میں دستیاب ہوتا ہے اور اس کا جوس گھر میں بنانا بہت آسان ہوتا ہے، جس کے فوائد درج ذیل ہیں۔

دل کو صحت مند رکھے

تربوز میں لائیکوپین نامی اینٹی آکسائیڈنٹس کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے جو خون میں گردش کرنے والے مضر صحت فری ریڈیکلز کے اخراج میں مدد دیتا ہے جس سے دل کے ٹشوز کو نقصان پہنچنے کا خدشہ ہوتا ہے۔

جسمانی وزن میں کمی کے لیے بہترین

چونکہ اس میں پانی اور منرلز کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے جبکہ فیٹ نہ ہونے کے برابر تو اس کا جوس جسمانی وزن میں کمی لانے کے لیے بہترین ہے، اس میں موجود الیکٹرلائٹس اور وٹامنز اس مقصد کے حصول میں مدد دیتے ہیں۔

ذہنی تناﺅ دور بھگائے

اس پھل میں وٹامن بی سکس کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے اور جوس کی شکل میں اسے جزو بدن بنانا تھکاوٹ، تناﺅ اور ذہنی بے چینی سے نجات میں مدد دیتا ہے۔

بڑھتی عمر کے اثرات سست کرے

تربوز کے جوس کا ایک بڑا فائدہ عمر بڑھنے سے جسم پر مرتب ہونے والے اثرات کی رفتار کو سست کرنا ہے، اس میں موجود لائیکوپین جلد کے لیے فائدہ مند ثابت ہوتا ہے اور درمیانی عمر میں بھی جوانی کے تاثر کو برقرار رکھنے میں مدد دیتا ہے۔

جسمانی توانائی میں فوری اضافہ

تربوز کا جوس جسمانی توانائی کو فوری بڑھانے کے لیے بہترین ذریعہ ثابت ہوتا ہے جس کی وجہ اس میں الیکٹرولائٹس، پوٹاشیم، سوڈیم، منرلز اور کاربوہائیڈریٹس کی موجودگی ہے جو کہ جسم کو ہائیڈریشن فراہم کرنے کے ساتھ توانائی بھی فراہم کرتے ہیں۔

فائبر سے بھرپور

جو پھل فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں وہ نظام ہاضمہ کے لیے بھی بہترین ہوتے ہیں جبکہ اس میں موجود پانی کی مقدار زہریلے مواد کو خارج کرنے کے ساتھ قبض کو دور رکھتی ہے۔

جلدی مسائل سے نجات

یہ جوس جلد کے لیے بہترین ثابت ہوتا ہے اور جلد میں موجود اضافی آئل کو خارج کرکے متعدد جلدی مسائل جیسے کیل مہاسوں سے تحفظ فراہم کرتا ہے۔

چہرہ جگمگانے میں مدد دے

یہ جوس قدرتی موئسچرائزر کا کام کرتا ہے جس سے چہرے کی چمک بحال ہوتی ہے۔

جوڑوں کے امراض سے تحفظ

روزانہ ایک گلاس جوس پینے کی عادت مختلف امراض جیسے جوڑوں کے امراض اور دمہ وغیرہ کو دور رکھنے میں مدد دیتی ہے۔

بلڈ پریشر مستحکم رکھے

اس میں موجود پوٹاشیم اور الیکٹرولائٹس بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھتے ہیں اور دوران خون کو معمول کے مطابق کام کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کے لیے ہے۔ قارئین اس حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔

ہمارے بارے میں جاننے کے لئے نیچے دئیے گئے لنکس پر کلک کیجئے۔

ہمارے بارے میں   |   ضابطہ اخلاق   |   اشتہارات   |   ہم سے رابطہ کیجئے
 
© 2019 All Rights of Publications are Reserved by Aksriyat.
Developed by: SuperWebz.com
تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں © 2019 اکثریت۔